היו זמנים, כאשר האמונה של ההורים, שאת הילד צריך להעניש, לבקר, להשפיל בשביל שיתקדמו, יעשו משהו. אחרת, איזה מוטיבציה תהי להם. מגמות בחינוך לא תמיד היו, שאת הילד צריך לשבח על מעשים טובים. האמונה הייתה, שרק דרך העונש. כמו חיות בקרקס.
גם האנשים עצמם, גם ילדיהם ונכדותיהם, פגשתי הרבה במהלך קריירה הלא קצרה שלי.




