אם לא רואים, כמו בסרט, את מה ש קוראים, מה הטעם לקרוא?
אני מאמין שוויזואליזציה של חומר נקרה – גורם ליצירת קישורים חדשים במוח.
קריאה מהירה לא נותנת כלום. ברחתי מקורס קריאה מהירה, שהלכתי אליו בעקבות פרסום אגרסיבי, אחרי 20 דקות של השיעור הראשון בבית ציוני אמריקה. זה היה בערך ב- 1981. הבנתי, שאין כל כיף וכל תועלת בקריאה בלחץ ובמהירות.




