שלישי, 30 מרץ 2021 13:56

החיים, הזמן, והאיכות

נכתב על ידי 
דרג את המאמר
(0 votes)

אדם שואף לעשות מה שמעניין אותו, עושה לו טוב.

לא תמיד בחיים המצב מאפשר זאת. אבל, בטח, להקשות על עצמך מרצון, חסר טעם.

 

אימא שלי חשבה, שצריך לעשות משאתה לא אוהב לעשות. חשבה שזה מקשיח אותי לחיים. אז היא חשבה. הרבה אנשים חשבו כך. זה היה רוח התקופה. מקווה, שהתגברתי על ההנחיות האלה.

 

Read 901 times
ד"ר מרק רויטמן

מומחה לפסיכיאטריה, פסיכותרפיה, טיפול מיני והיפנוזה