כאשר אני קורא ספר שכתוב טוב, לא חשוב, בשביל עבודה, או בגלל שזה מעניין אותי אישית, זה כאילו אני נמצא בקשר עם בנאדם חכם, שמנסה להתחלק אתי במשהו חשוב ויקר, שיש לו.
כאשר אני קורא ספר שכתוב טוב, לא חשוב, בשביל עבודה, או בגלל שזה מעניין אותי אישית, זה כאילו אני נמצא בקשר עם בנאדם חכם, שמנסה להתחלק אתי במשהו חשוב ויקר, שיש לו.
מומחה לפסיכיאטריה, פסיכותרפיה, טיפול מיני והיפנוזה