כל התפתחות היא לטובה. אפילו תובנה של טעויות בתפישה של עצמך ושל העולם. כל פעם, שאני שם לב שטעיתי, אני שמח. בשבילי, זה סימן, שהתקדמתי. וזה קורה לי כל הזמן. כל החיים – זה רצף של טעויות ותיקונים.
כל התפתחות היא לטובה. אפילו תובנה של טעויות בתפישה של עצמך ושל העולם. כל פעם, שאני שם לב שטעיתי, אני שמח. בשבילי, זה סימן, שהתקדמתי. וזה קורה לי כל הזמן. כל החיים – זה רצף של טעויות ותיקונים.
מומחה לפסיכיאטריה, פסיכותרפיה, טיפול מיני והיפנוזה