לצערנו, אנחנו יודעים, שאנשים לעיתים עושים דברים, שפוגעים בהם, בגלל התוכנה הפנימית הלא מודעת, שמכשילה אותם. בגלל זה, בפסיכותרפיה בכתיבה, אנו חוקרים את מה שבולם, מה שפוגע, מה שמכשיל, בשביל להחכים לעקוף את זה, לצאת מהביצה, להתגבר, לפתח חלופות.
שני, 23 דצמבר 2019 09:35
אדם, כאויב לעצמו ולקרובים אליו – איך משנים את זה?
נכתב על ידי ד"ר מרק רויטמן
פורסם ב
מחשבות
ד"ר מרק רויטמן
מומחה לפסיכיאטריה, פסיכותרפיה, טיפול מיני והיפנוזה




