שבת, 21 דצמבר 2019 13:25

כאשר אני כותב, אני מבין יותר טוב

נכתב על ידי 
דרג את המאמר
(0 votes)

בכתיבה אישית, אני מגלה, כמה דברים לא הבנתי פעם, וכמה תובנות החדשות תרמו להתפתחותי. זה משמח אותי, נותן לי מוטיבציה ללמוד ולהבין דברים חדשים. אני לא מצטער, שהשתניתי. להפך – אני מבין, שמה שקבלתי בילדות – זה רק התחלה. עם זה התחלתי. כל יתר ההתפתחות - תובנות, גישות, מעשים, הרגשות – תלויים בי.

 

אני בטוח, שאדם יכול להתפתח, ולהשתנות, כל עוד הוא חיי, אם הוא סקרן, מנסה להבין, מנסה להשתפר. לדעתי, לא רק, שבן אדם יכול להשתנות, ומישתנה עם הזמן, התוכנה הפנימית שלו משתכללת.

 

Read 1064 times Last modified on שבת, 21 דצמבר 2019 13:39
ד"ר מרק רויטמן

מומחה לפסיכיאטריה, פסיכותרפיה, טיפול מיני והיפנוזה