מי אמר לי לכתוב ב 1969, כאשר הייתי בן 18-19? זה היה לגמרי ספונטני. צורך פנימי. לדעתי, לא טעיתי. אצלי, זה ממלא את החיים במשמעות. הודות לכתיבה, אני פחות פועל לפי אוטומט מילדות, מפתח תכונות ותובנות חדשות. ללא ספק, שזה עושה את החיים שלי יותר עשירים.
פורסם ב
מחשבות
תגיות קשורות
- התפתחות אישית
- כתיבה
- כתיבה טיפולית
- ביבליותרפיה
- פסיכותרפיה בכתיבה
- טיפול על ידי כתיבה
- פסיכותרפיה באמצעות אינטרנט
- טיפול באמצעות אינטרנט
- התנהגות אוטומטית
- התוכנה הפנימית
- תוכנה פנימית
- שינוי תוכנת החיים
- שינוי של התוכנה
- שינוי
- שינוי היחס אל העבר
- שינוי העבר
- דיאדות יחסים
- העולם הפנימי
- הקבוצה הפנימית
- תכנות העבר, ההווה, והעתיד
- תכנון העתיד
ד"ר מרק רויטמן
מומחה לפסיכיאטריה, פסיכותרפיה, טיפול מיני והיפנוזה




