שבת, 01 יוני 2019 15:35

למהר – זה לבזבז זמן!

נכתב על ידי 
דרג את המאמר
(0 votes)

בטיפול בהתכתבות, למהר – זה לבזבז זמן. בשביל לתת לדמיון לעבוד, למחשבות לסרוק אפשרויות, לזיכרון – לזכור דברים קשורים, חשוב להיות נינוח. התוצאות הכי טובות, שלא עומדים למטופל מעל הראש עם סטופר.

Read 1076 times
ד"ר מרק רויטמן

מומחה לפסיכיאטריה, פסיכותרפיה, טיפול מיני והיפנוזה