הרבה אנשים בישראל לא מבינים, בשביל מה יהודים צריכים מדינה. בן שלי שם פוסט בפ.ב. – משפחה שלנו – מבוגרים, צעירים, ילדים – כולם נרצחו רק על זה שהיו יהודים. היו אנשים מכובדים, ביחסים טובים עם לא יהודים. זה הדגמה למדינה לכל אזרחיה.
הרבה אנשים בישראל לא מבינים, בשביל מה יהודים צריכים מדינה. בן שלי שם פוסט בפ.ב. – משפחה שלנו – מבוגרים, צעירים, ילדים – כולם נרצחו רק על זה שהיו יהודים. היו אנשים מכובדים, ביחסים טובים עם לא יהודים. זה הדגמה למדינה לכל אזרחיה.
מומחה לפסיכיאטריה, פסיכותרפיה, טיפול מיני והיפנוזה