כאשר אדם כותב את הסיפור שלו, את מחשבותיו, דאגותיו, תקוותיו, תשוקותיו, פחדיו, כל האסוציאציות שלו נשארות מול העיניים שלו. תוך כדי, או בקריאה חוזרת, הוא יכול להבין בצורה הרבה יותר בהירה את הילך החשיבה שלו, להבין כיצד הגיע למה שהגיע. הוא יכול להוסיף, לתקן, לנסות דרך אחרת.




