אני לא מומחה למחשבים. אני לא יודע, אם האופי של בנאדם, הידע והניסיון שלו, מנגנונים, שאחראיים על ההתנהלות שלו בחיים, אפשר לקרוא תוכנה או חומרה.
גם אם זה חומרה, זה משהו חיי וניתן לשינוי. על זה מבוסס תהליך התפתחות, תהליכים של פסיכותרפיה.
שינויים האלה קורים כתוצאה של הבנה, תכנון, התנסות במשהו חדש ופסיכותרפיה.
אם אדם לא עושה כלום עם עצמו, הוא נשאר רק עם מה שקבל בילדות.




