אני התחלתי התמחות ב 1978. זוכר איך מנהל בית חולים, פרופסור, ניצול שואה, בהדרכת מתמחים אמר שמותר, ואפילו צריך להכות ילדים בטוסיק. זה פרופסור לפסיכיאטריה, שעבר פסיכואנליזה בעצמו, קורא ספרות פסיכולוגית, מלמד מתמחים. זה רק 40 שנה אחורה.
אני התחלתי התמחות ב 1978. זוכר איך מנהל בית חולים, פרופסור, ניצול שואה, בהדרכת מתמחים אמר שמותר, ואפילו צריך להכות ילדים בטוסיק. זה פרופסור לפסיכיאטריה, שעבר פסיכואנליזה בעצמו, קורא ספרות פסיכולוגית, מלמד מתמחים. זה רק 40 שנה אחורה.
מומחה לפסיכיאטריה, פסיכותרפיה, טיפול מיני והיפנוזה