התוכנה הפנימית עולה אוטומטית. זה היחסים המופנמים - זה התוכנה הפנימית. מבחינת חיסכון באנרגיה – זה עולה כדבר ראשון במצבים בינאישיים.
מודעות ותובנה לא מספיקים לשינוי פנימי.
שינוי דורש חשיבה, דמיון, כתיבה, התנסות במערכות יחסים אחרות.
מתקדמים בצעדים קטנים, לא הכול בפעם אחד.
כאשר יש בראש תסריטים מרובים, יותר קל להפעיל תוכנה חליפית, לשלוף הרגשות והתנהגויות מסוג אחר.




