תמיד כדאי לשאול את עצמך, אם טוב ונעים לך לעשות דבר זה או אחר? אם זה הכרח, מה יקרה, אם לא תעשה? האם אפשר לדחות? האם זה לא נוח עכשיו? האם בכל זאת צריך לעשות?
תמיד כדאי לשאול את עצמך, אם טוב ונעים לך לעשות דבר זה או אחר? אם זה הכרח, מה יקרה, אם לא תעשה? האם אפשר לדחות? האם זה לא נוח עכשיו? האם בכל זאת צריך לעשות?
מומחה לפסיכיאטריה, פסיכותרפיה, טיפול מיני והיפנוזה