רביעי, 28 פברואר 2018 17:18

ניהול עצמי

נכתב על ידי 
דרג את המאמר
(0 votes)

רצוי שלאדם יהיה יותר מתוכנה אחת לניהול החיים. רצוי גם שלאדם תהי שליטה על בחירת תוכנה מתוך המאגרים הפנימיים במצבים שונים בחיים.

Read 1274 times
ד"ר מרק רויטמן

מומחה לפסיכיאטריה, פסיכותרפיה, טיפול מיני והיפנוזה