חוץ מתסריטים כלליים של כיוון בחיים, תכניות גדולות,כדאי לכתוב גם תסריטים על אירועים קטנים מהעבר, מההווה, לעתיד הקרוב. הכוונה – לרזולוציה יותר גבוהה באירוע ספציפי.
כדאי לכתוב כמה תסריטים מפורטים לאותו אירוע. אני חושב שיש פוטנציאל מרפא גדול בתסריטים, דמיונות, ויזואליזציות חלופיות שונות לאותו אירוע, קטן או גדול. חשוב הפרוט, רזולוציה גבוהה, מראות, חושים, ריחות – כמה שיותר קרוב לאמתי.




