שלישי, 06 ספטמבר 2016 14:51

העברה שלילית

נכתב על ידי 
דרג את המאמר
(0 votes)

חשוב לדעת, שכאשר מטופל מותקף מבפנים, אז גם את המטפל, שנלחם אתו כתף אל כתף נגד הסבל שלו, ברגעים הנוראים האלה, הוא מרגיש כמישהו שהוא שנגדו.

 

חשוב להסביר את זה למטופל, כדי שיכיר בהדרגה מה מתרחש בנפשו במצבים שונים,

לפעמים מרגע לרגע.

Read 1434 times
ד"ר מרק רויטמן

מומחה לפסיכיאטריה, פסיכותרפיה, טיפול מיני והיפנוזה