יכול להיות, שאבולוציונית, התנהלות לפי האוטומט, או התוכנה הפנימית, נועדה למצבי קיצון, כאשר אין זמן לחשיבה רציונלית. הבעיה היא,שכאשר האוטומט (התוכנה הפנימית) לא יעילים, אז התוצאות יכולות להיות לא הכי טובות.
יכול להיות, שאבולוציונית, התנהלות לפי האוטומט, או התוכנה הפנימית, נועדה למצבי קיצון, כאשר אין זמן לחשיבה רציונלית. הבעיה היא,שכאשר האוטומט (התוכנה הפנימית) לא יעילים, אז התוצאות יכולות להיות לא הכי טובות.
מומחה לפסיכיאטריה, פסיכותרפיה, טיפול מיני והיפנוזה