עליתי באינטרנט על מאמר על פילוסוף הצרפתי מונטיין, מהמאה ה- 16. שמחתי, שעוד אז, הוא גילה את הסגולות של כתיבת ערעורים על העולם הפנימי של עצמו, בשביל להבין טוב יותר את עצמו ואת העולם – משהו, שגיליתי ספונטנית עוד בגיל 18, ופיתחתי מאז. זה מוכיח, שהקלי הזה – הוא רב עוצמה.
אני לא קראתי שום דבר מהיצירה שלו, וידעתי רק את השם, בלי קשר לדעות שלו. אנסה לחפש מה הוא כתב. אולי
זה יתרום ויוסיף לרעיונות שלי.




