מה שאני קורה, התוכנה הפנימית מתפתחת לבד מאינטראקציות וחוויות ילדות, ומתחזקת בהמשך החיים מכל שימוש בה.
כל מה שאדם בונה מעבר לזה, וגם מתגבר על חרדה מהלא נודע – זה ההתפתחות שלו, של המוח שלו, אל מעבר למינימום, שהוא קיבל מהבית. קראתי לתוכנה מהבית – ברירת מחדל.




