הרבה תלוי, איך להסתכל על החיים. אם מסתכלים רק על דברים הלא טובים, ומאשימים את הגורל, אז יוצא, כאילו אין מה לעשות. אם מסתכלים גם על הדברים הטובים, וחושבים, מה אפשר לעשות, בשביל לשפר כמה שאפשר, אז מגלים עוד ועוד הכיוונים.
הרבה תלוי, איך להסתכל על החיים. אם מסתכלים רק על דברים הלא טובים, ומאשימים את הגורל, אז יוצא, כאילו אין מה לעשות. אם מסתכלים גם על הדברים הטובים, וחושבים, מה אפשר לעשות, בשביל לשפר כמה שאפשר, אז מגלים עוד ועוד הכיוונים.
מומחה לפסיכיאטריה, פסיכותרפיה, טיפול מיני והיפנוזה