רביעי, 03 מרץ 2021 15:40

אופטימיסטים ופסימיסטים

נכתב על ידי 
דרג את המאמר
(0 votes)

הרבה תלוי, איך להסתכל על החיים. אם מסתכלים רק על דברים הלא טובים, ומאשימים את הגורל, אז יוצא, כאילו אין מה לעשות. אם מסתכלים גם על הדברים הטובים, וחושבים, מה אפשר לעשות, בשביל לשפר כמה שאפשר, אז מגלים עוד ועוד הכיוונים.

Read 939 times
ד"ר מרק רויטמן

מומחה לפסיכיאטריה, פסיכותרפיה, טיפול מיני והיפנוזה