התבניות הרגשיות, ההתנהגותיות, הערכיות, נוצרות בילדות.
חלק מנאורות של בנאדם, זה יכולת שלו להתעלות על התבניות מהילדות, או משקראתי - התוכנה המקורית, לחשוב, ולשפוט, לפעול עצמאית.
זה לא כל כך פשוט. זה דורש בנייה של תוכנה אלטרנטיבית, או פיתוח והשערה של התוכנה המקורית.
על הפיתוח של התוכנה אלטרנטיבית – מידע רב באתר זה - http://www.psych.co.il/component/search/?searchword=%D7%AA%D7%A1%D7%A8%D7%99%D7%98%D7%99%D7%9D%20%D7%90%D7%9C%D7%98%D7%A8%D7%A0%D7%98%D7%99%D7%91%D7%99%D7%99%D7%9D&ordering=newest&searchphrase=all&limit=20




