לא מזיק לזכור, שהאנשים והמצבים בסביבה החיצונית - הם אמתיים, אבל מה שכל אחד רואה מסביב – זה הסרטים על העולם בראש של כל אחד, ושונה מאחד לשני.
תמונת העולם היא סובייקטיבית. מי שיודע את זה – יותר משוחרר, פחות כפייתי בדעתו, מוכן לברר ולתקן את הדמיונות שלו, להשוות את תמונות העולם שלו עם אלה של האחרים.
יש לזה אפליקציות שונות על זוגיות, יחסים בינאישיים, חקר והבנת העולם, פוליטיקה.




