יוצרי הסרט מעלים הרבה סוגיות.
לא על הכול יש לי דעה, כי לא הכול אני יודע.
לא מבין במחשבי על.
לא יודע, איך זה ישפיע על ילדים, שיגדלו לתוך זה, בלי להכיר מציאות אחרת
כמובן, שזה לא יכול להיות המחנך היחיד של הילדים.
יכול לדבר רק על מה הטכנולוגיה של אינטרנט עשתה לי.
לי זה עשה רק טוב.
אני משתמש רק במה שאני צריך.
לא כל מה שכתוב בגוגל או בפייסבוק, אני מקבל כאמת לאמיתה.
אני יכול לקרוא דעות שונות, אבל את המסכנות אני מוציא בעצמי לעצמי.
בשבילי ריבוי דעות לא מבלבל, אלה עוזר לגבש דעות שלי.
זה פי 1000 יותר טוב בשבילי, מהמצב, בו למקור אחד יש מונופול על המידע ועל הדעות. וגם על האמת).)
על סמך הרבה דעות שונות, אני מגבש את הדעות שלי.
ריבוי דעות, חלקם מעניינות, עוזר לי להיות יותר צנוע, גמיש, וביקורתי לדעות של עצמי.
אני לא מפחד מהפרסומת, או פרסומת סמוייה. אם אני לא מחפש משהו, אני לא מתייחס לפרסומות, אבל אני מרוצה, שכאשר אני מחפש משהו, אינטרנט נותן פרסומת של עוד 20 מוצרים דומים.
אני מרוצה מזה, שגוגל נותן לי מגוון של מידע, בנושאים, שאני מחפש.
אני מודה ל יו טיוב, שחוץ ממה שאני מחפש, נותן לי שפע של הוגי דעות ומרצים. אם שווה לשמוע אותם, אני קובע לעצמי תוך דקות. בלי המלצת יו טיוב, לא הייתי יודע, שיש אנשים האלה, ומה הדעות שלהם.
למדתי המון מאינטרנט, מאז שהוא קיים. לא הייתי מגיע לזה בלי אינטרנט
אינטרנט נותן אפשרות לשוחח, להביע דעה, לחשוב תוך כדי שיח עם אחרים.
אינטרנט מאפשר לי להגות את דעותי באתר שלי.
הודות לאינטרנט, פיתחתי שיטת טיפול בהתכתבות.
אינטרנט מאפשר לימודים מרחוק..
החלפת דעות ומסרים בקלות.
אינטרנט מקל על יצירה ושמירה על קשרים חברתיים ורומנטיים.
אני משוכנע, שלמי שמחובר לאינטרנט, יש הרבה יתרונות על אלה שלא מחוברים.
שטיפת מוח, פסיכוזה המונית, פרסומת גלויה וסמויה, שסעים חברתיים, מלחמה פסיכולוגית, היו קיימים הרבה לפני אינטרנט.
אי אפשר לעצור התפתחות של המדע.
מדע יצר גם מסעות למאדים וגם נשק להשמדה המונית.
טיפול במגיפות ונשק ביולוגי.
על האנשים להחליט, מה לעשות עם החידושים.
אי אפשר לדעת לאיזה כיוונים ועד איזה תחכום תתפתח המדע והטכנולוגיה.
אנחנו לא יודעים מה יקרה קודם - האנושות תשמיד את עצמה, או שיפתחו שיטות לחיי נצח.
ברור, שהמדע מתפתח בקצב מסחרר.
מאחל לבני אדם, לעדיף שימושים לטובת האנושות, ולא להרס שלה.




