למושג "לזרום", בדרך כלל קונוטציות חיוביות.
מניחים, שאדם ש"זורם", לא מתלבט, מחליט בקלות, לא מבקר את עצמו ואת האחרים.
יחד עם זאת, לזרום – זה להתנהג אוטומטית, לפי תסריטים לא מודעים, אבל רגילים. חשוב לשים לב: אדם, כאילו בהכרה, כאילו יודע, מה הוא עושה, אבל הפיקוד ושליטה מכתיבים לו את דפוסי התנהגות, וזה החלק הלא מודע בהתנהגות.
אחר כך אדם מתפלא: למה כל הנשים/גברים כאלה וכאלה, למה מעליבים אותי, למה אני לא מצליח בזה או בזה (יכול להיות כל דבר).




