בן אדם כל הזמן מתפתח, משתבח, יוצר את עצמו. התהליך נמשך כל החיים.
עם הגיל, אני ממהר יותר, מנסה להבין יותר, להתפתח יותר. אין לי שום רגשי אשם או נחיתות עם זה, שפעם לא הבנתי הרבה דברים, טעיתי בהערכות, ביחס להרבה דברים.
בן אדם כל הזמן מתפתח, משתבח, יוצר את עצמו. התהליך נמשך כל החיים.
עם הגיל, אני ממהר יותר, מנסה להבין יותר, להתפתח יותר. אין לי שום רגשי אשם או נחיתות עם זה, שפעם לא הבנתי הרבה דברים, טעיתי בהערכות, ביחס להרבה דברים.
מומחה לפסיכיאטריה, פסיכותרפיה, טיפול מיני והיפנוזה