ראשון, 23 אוגוסט 2020 15:42

השלייה של חופש

נכתב על ידי 
דרג את המאמר
(0 votes)

שלא נשלה את עצמנו.

לא קל להיות אדם חופשי, לחשוב עם הראש שלך, לקחת אחריות.

יותר קל לחיות לפי פקודות ברורות, לא למרוד ולא להתבלט בחברה, להיות כמו כולם. וזה בחברות, שהן, כביכול, דמוקרטיות.

Read 963 times
ד"ר מרק רויטמן

מומחה לפסיכיאטריה, פסיכותרפיה, טיפול מיני והיפנוזה