טירוף המוני יכול להתפשט במהירות בכל העולם, ולגרום למותם של מיליוני אנשים סתם.
מפרספקטיבה היסטורית, אנחנו יודעים, שעשרים שנה אחרי מלחמת העולם הראשונה, אנשים שחוו את הטירוף, גרמו לטירוף עוד יותר גדול במלחמת העולם-2.
האם מישהו היה כל הזמן עצוב ומתוח אחרי המלחמה הראשונה, היה יכול למנוע את זה?
אז כבר עדיפים אלה, שניצלו את ה- 20 שנה בין המלחמות, ליצירה, התבוננות, חיים מלאים, ככל האפשר.




