פעם, הגישה הייתה , שילד בטוח יעשה בעיות, שהוא לא מבין כלום, וצריך להעניש אותו, להפחיד אותו, לכעוס עליו, ש"יזכור" שהכול אסור.
זה יוצר ילד בעיתי, שעושה דווקא, בוכה, כועס, לא בטוח בעצמו, נלחם בהורים ובדמויות סמכות.
פעם, הגישה הייתה , שילד בטוח יעשה בעיות, שהוא לא מבין כלום, וצריך להעניש אותו, להפחיד אותו, לכעוס עליו, ש"יזכור" שהכול אסור.
זה יוצר ילד בעיתי, שעושה דווקא, בוכה, כועס, לא בטוח בעצמו, נלחם בהורים ובדמויות סמכות.
מומחה לפסיכיאטריה, פסיכותרפיה, טיפול מיני והיפנוזה