שישי, 31 מאי 2019 11:32

על חדווה שבתהליך של התפתחות אישית

נכתב על ידי 
דרג את המאמר
(0 votes)

עבודת התפתחות אישית, הכי מתגמלת מבחינה רגשית. נראה לי, שהייתי יכול לעשות את זה כל הזמן. לדעתי, זה לא מעייף, אלא מוסיף כוחות. כל רגע, שאני עושה את זה, אני מרגיש יותר חכם, יותר רגיש, יותר מבין.

Read 1123 times
ד"ר מרק רויטמן

מומחה לפסיכיאטריה, פסיכותרפיה, טיפול מיני והיפנוזה