לא כדאי לחכות להרגשה טובה באופן פסיבי, זאת אומרת, שההרגשה טובה תבוא במקרה, אלה באופן יזום, להפוך בדמיון אירועים טראומטיים מהעבר לחוויות חיוביות.
כאשר אדם לומד לעשות את זה – כל מני מצבים בהווה, שהופכים לטראומה, ומחזקים את ההרגלים של סבל, יהפכו למצבים חיוביים ללא היפגעות וסבל.




