ראשון, 26 מאי 2019 10:50

השינוי לא בא בקלות

נכתב על ידי 
דרג את המאמר
(0 votes)

לא קל לשנות התנהגות, אם שום דבר לא השתנה בפנים, ואין אינטרוספקציה, ונכונות חזקה לשנות.

גם כאשר יש תובנה, הישן מושך לחזור על אותו דבר עוד ועוד. אז בלי תובנה ובלי נכונות – איך זה ישתנה?

Read 1105 times
ד"ר מרק רויטמן

מומחה לפסיכיאטריה, פסיכותרפיה, טיפול מיני והיפנוזה