לא קל לשנות התנהגות, אם שום דבר לא השתנה בפנים, ואין אינטרוספקציה, ונכונות חזקה לשנות.
גם כאשר יש תובנה, הישן מושך לחזור על אותו דבר עוד ועוד. אז בלי תובנה ובלי נכונות – איך זה ישתנה?
לא קל לשנות התנהגות, אם שום דבר לא השתנה בפנים, ואין אינטרוספקציה, ונכונות חזקה לשנות.
גם כאשר יש תובנה, הישן מושך לחזור על אותו דבר עוד ועוד. אז בלי תובנה ובלי נכונות – איך זה ישתנה?
מומחה לפסיכיאטריה, פסיכותרפיה, טיפול מיני והיפנוזה