די נפוץ, שבני אדם, בצורה לא מודעת, גורמים נזק לעצמם ולקרובים שלהם. עושים את זה באופן אוטומטי, כי זה התוכנה שלהם. זה מה שיש להם במערכת.
הם יכולים להיות בטוחים, שהם עושים דבר הכי טוב בעולם. בטוחים, שכך חיים, שהדרך שלהם נכונה. אם הם גם מצליחים מבחינה מקצועית, כלכלית, ואחרים מקנאים להם, אז זה רק מחזק אותם בצדקת דרכם.
מעטי מעט מעמידים את עצמם בספק, שואלים את עצמם שאלות.




