זה, שאדם לא מושלם, כמו שלא מושלם אף בנאדם, הוא צריך לקבל את עצמו, בקלות, בלי כעס, בלי תוקפנות, או תוקפנות עצמית.
זה סימן לרמת ההתפתחות מספיק גבוהה, שלא נבהלים מחוסר שלמות.
זה, כמובן, לא אמור לבוא מההורים. אימא, אבא – זה אנשים היחידים, שמותר ורצוי, שיסתכלו על הילד שלהם כיצירה מושלמת. זה מה שנותן לילד את ההרגשה שהוא שווה, גם אם הוא יודע, שהוא לא מושלם.




