גם אם אנשים מבחינה חיצונית דומים זה לזה, העולם הפנימי של כל אחד התפתח בכיוונים לגמרי אינדיבידואליים. הרי כל אחד עם גנטיקה אחרת, נולד במשפחה אחרת, נחשף לחוויות אחרות, דעות אחרות, פיתח אמונות פנימיות אחרות. בגלל זה, אני חושב, לא צריך לצפות, שכולם יבינו אותך, יחשבו כמוך.




