אפשר לנהל דיון, להגיע להחלטות, להסביר כל אחד לשני את הדעות שלו, בלי לפגוע, בלי להשפיל, בלי להכניע.
לא חייבים לריב. אפשר לדבר. גם אם לחלוק, אבל בכבוד.
אפשר לנהל דיון, להגיע להחלטות, להסביר כל אחד לשני את הדעות שלו, בלי לפגוע, בלי להשפיל, בלי להכניע.
לא חייבים לריב. אפשר לדבר. גם אם לחלוק, אבל בכבוד.
מומחה לפסיכיאטריה, פסיכותרפיה, טיפול מיני והיפנוזה