רביעי, 15 מאי 2019 12:28

על תרבות הדיון במשפחה ובכלל

נכתב על ידי 
דרג את המאמר
(0 votes)

אפשר לנהל דיון, להגיע להחלטות, להסביר כל אחד לשני את הדעות שלו, בלי לפגוע, בלי להשפיל, בלי להכניע.

לא חייבים לריב. אפשר לדבר. גם אם לחלוק, אבל בכבוד.

Read 1079 times
ד"ר מרק רויטמן

מומחה לפסיכיאטריה, פסיכותרפיה, טיפול מיני והיפנוזה