לא פשוט לשנות מערכת יחסים, כאשר רק צד אחד מבני הזוג מנסה להתקיים לפי דפוסים אחרים.
הרי שניהם בחרו אחד בשני בגלל ההתאמה של כל אחד לתוכנה הבסיסית של השני.
זה לא בלתי אפשרי. כאשר אחד מבני זוג משתנה מבפנים, בהדרגה משתנה כל המערכת. זה לא פשוט, כי בנוסף ללחץ פנימי לחזור לישן, מתווסף הלחץ של הפרטנר השני.




