שימוש במין כתשלום עבור שירותים, אמצעי דחייה, אמצעי במסע ומתן, ענישה, הרסני למערכת היחסים.
מין בין בני זוג אמור להיות ללא תנאי, וללא קשר לקשיים יום יומיים. כל דחייה של אחד מבני זוג – מזמינה דחייה כנקמה, אלימות אקטיבית או פסיבית.
זוגיות לא יכולה להתקיים בלי מין. מין מאפשר פיוס, מבטא את האהבה הבסיסית, ללא קשר למריבה האחרונה.
אני מסביר לזוגות, שחדר מיטות צריך להיות כמו מקדש, שאליו לא מכניסים מתחים ולחצים.
בלי יחסי מין, גם הילדים לא מסוגלים להחזיק בני זוג יחד.




