אם בנאדם לא מודע למה שקורה בתוכו, ושהאי שקט שלו נובע מסיבות פנימיות, אז הוא מחפש אשמים בסביבה, או בדרך מתוחכמת, אך לא מודעת, מחייה איתם את הקונפליקט הפנימי.
פורסם ב
מחשבות
ד"ר מרק רויטמן
מומחה לפסיכיאטריה, פסיכותרפיה, טיפול מיני והיפנוזה




