זה פחות בעיה, שרק אחד מבני הזוג יוזם מין.
שאלה - איך השני מגיב. אם השני דוחה, או מתנהג, כאילו עושה טובה, אז היוזם יכול להרגיש נפגע. זה פוגע גם בזה שדוחה וגם בזה שנדחה וגם בזוגיות.
אם הצד שלא יוזם, מראה, שהוא שמח, מחכה ליוזמה, או מתנהג בצורה מפתה, כדי שהפרטנר ירצה ביחסים – זה התנהגות בריאה ומעודדת סקס טוב.




