קולות פנימיים של רגשי אשמה, יכולים להיות על כל דבר: למה עוד לא ניקית, למה עוד לא התעמלת, למה עוד לא קנית, וזה בלי סוף. העיקר פה, שמה שאדם עושה – לא טוב. תופעה נפוצה, בקלות עוברת מדור לדור. מחוזקת על ידי הורים, מורים, בני זוג, בוסים, תקשורת, פרסומת ומה - לא.




