רוב האנשים בטוחים, שהם חושבים עצמאית.
שלב חשוב בטיפול, זה להבין איזה כוחות מניעות את החשיבה שלהם.
שלב הבא – זה ללמוד לחשוב עצמאית, וזה לא אומר לעשות דווקא, כמו
שהרבה אנשים חשבים בילדות, גיל ההתבגרות, אולי, חלקית, גם בבגרותם.
התרגול של חשיבה עצמאית, הוא – חקירה של אירועי העבר, וויזואליזציה
וכתיבה של תסריטים אלטרנטיביים לאירועים האלה.




