אני ממליץ לבני זוג לפתור את המחלוקות ביניהם בכתב. כאשר זה כתוב – זה הרבה יותר ברור.
אם נכנסים לוויכוח מילולי, חוסר היגיון, בלבול, תוקפנות, האשמות, קפיצה מנושא לנושא, משבשים את החשיבה הרציונלית.
כאשר זה כתוב – המחשבות לא משובשות מונחות מול העיניים. קשה להתבלבל.




