כאשר אדם כותב, את מה שבנפשו, הוא יכול לראות את מה שקורה לו בראש מהצד. אחרת זה רק הרגשת לחץ, חרדה ואחרות, כאילו ללא סיבה.
כאשר אדם כותב, את מה שבנפשו, הוא יכול לראות את מה שקורה לו בראש מהצד. אחרת זה רק הרגשת לחץ, חרדה ואחרות, כאילו ללא סיבה.
מומחה לפסיכיאטריה, פסיכותרפיה, טיפול מיני והיפנוזה