אדם בוגר לא צריך אישור בשביל לחיות, לצור, ליהנות, לעבוד, לנוח.
אם מבוגר חש, שהוא כן צריך אישור ממישהו, אז הוא עדיין מרגיש את עצמו ילד קטן, נתון לחסדיהם של אחרים או כמו פנתר בוגר וחזק, מרגיש את עצמו תלוי ברצון טוב של המאלף שלו.
אדם בוגר לא צריך אישור בשביל לחיות, לצור, ליהנות, לעבוד, לנוח.
אם מבוגר חש, שהוא כן צריך אישור ממישהו, אז הוא עדיין מרגיש את עצמו ילד קטן, נתון לחסדיהם של אחרים או כמו פנתר בוגר וחזק, מרגיש את עצמו תלוי ברצון טוב של המאלף שלו.
מומחה לפסיכיאטריה, פסיכותרפיה, טיפול מיני והיפנוזה