שלישי, 13 פברואר 2018 15:08

היסטוריה של האכזריות

נכתב על ידי 
דרג את המאמר
(0 votes)

הורים יהודים היו די אכזריים לילדים שלהם, כמו כל ההיסטוריה הטרגית של יהודי הגולה. דרשו מילד להצליח בכל מחיר, להיות הטוב מהטובים. לא חשבו על אושר של הילד, חשבו על הישרדות. פסנתרן או כנר – אז הכי טוב בעולם, מתמטיקאי – הכי טוב בעולם. היו הורים שהגזימו. בטוח, שכל הילדים סבלו. שלום אלכם תיאר מצוין את האכזריות של ההורים יהודיים כלפי ילדיהם האהובים.

Read 1122 times
ד"ר מרק רויטמן

מומחה לפסיכיאטריה, פסיכותרפיה, טיפול מיני והיפנוזה