זה המנגנון הלא מודע של ההורים, להשליך על הילדים את כול מה שהם לא אוהבים או לא מסוגלים לעכל בעצמם.
יכול להיות שהמטרה הלא מודעת של ההורים – היא להקל על עצמם על רגשי נחיתות שלהם. הם משליכים את זה על הילד ומבקרים את הילד במקום עצמם, דורשים מהילד שיתקן את מה שהם לא מסוגלים לתקן בעצמם.
פרדוקסאלי, אבל באופן מודע הם אוהבים את הילד ומוכנים לעשות בשבילו הרבה.




