שלישי, 06 אוקטובר 2020 13:17

האם תמיד טוב "לזרום"?

נכתב על ידי 
דרג את המאמר
(0 votes)

למושג "לזרום", בדרך כלל קונוטציות חיוביות.

מניחים, שאדם ש"זורם", לא מתלבט, מחליט בקלות, לא מבקר את עצמו ואת האחרים.

יחד עם זאת, לזרום – זה להתנהג אוטומטית, לפי תסריטים לא מודעים, אבל רגילים. חשוב לשים לב: אדם, כאילו בהכרה, כאילו יודע, מה הוא עושה, אבל הפיקוד ושליטה מכתיבים לו את דפוסי התנהגות, וזה החלק הלא מודע בהתנהגות.

אחר כך אדם מתפלא: למה כל הנשים/גברים כאלה וכאלה, למה מעליבים אותי, למה אני לא מצליח בזה או בזה (יכול להיות כל דבר).

 

Read 965 times
ד"ר מרק רויטמן

מומחה לפסיכיאטריה, פסיכותרפיה, טיפול מיני והיפנוזה