שלא נשלה את עצמנו.
לא קל להיות אדם חופשי, לחשוב עם הראש שלך, לקחת אחריות.
יותר קל לחיות לפי פקודות ברורות, לא למרוד ולא להתבלט בחברה, להיות כמו כולם. וזה בחברות, שהן, כביכול, דמוקרטיות.
שלא נשלה את עצמנו.
לא קל להיות אדם חופשי, לחשוב עם הראש שלך, לקחת אחריות.
יותר קל לחיות לפי פקודות ברורות, לא למרוד ולא להתבלט בחברה, להיות כמו כולם. וזה בחברות, שהן, כביכול, דמוקרטיות.
מומחה לפסיכיאטריה, פסיכותרפיה, טיפול מיני והיפנוזה